Cosy Layers.

Wool Coat – Secondhand 
Roll Neck Jumper* – Missguided 
Plaid Skirt – Vintage 
Bootleg Net Leggings – Black Milk Clothing 
Lace up Booties – Asos 

Gah, these leggings are an absolute dream. I don’t usually wear leggings under skirts or dresses, rather long tops or jumpers, but then I guess these aren’t your average leggings! I wanted the old Black Milk Bootleg Sheer leggings so long ago but never had the money, they went limited & sold out and I thought I’d missed out on them forever (I guess every Sharkie has a tale like this? Haha). Anyway, when I saw these beauties in the Halloween release, I had to nab them! They do look great layered under long tops and knits, but they actually look KILLER with dresses & skirts (and I’m saying that as a person who can’t really get along with stand the ‘dress over trousers’ trend that keeps rearing its head) to create a thigh-high boot type look ^.^
Sorry I’ve been a little quiet on the posting front this week – even on instagram, which usually I’m on all the time. This week has been a little crazy (read: shitty), but I’m back now! It’s always best to keep going, everything happens for a reason & all that, eh.
I hope you all have a lovely weekend – sending you all hugs and good vibes because you’re all such awesome people! Thank you for keeping up to date with me, it means so much :3
Love xxx
Follow:
Share:

18 Comments

  1. 25th October 2014 / 12:28 am

    You're right, the leggings are a dream. I've seen it in Black Milk's site too and I wanted to have one, but then I realized my legs are too short to pull it off it LOL it looks great on you, tho!

    Life With Antlers // A Personal Blog

  2. 25th October 2014 / 12:51 am

    Those leggings are amazing! Love this outfit.
    xoxo

    anunstoppableheart.com

  3. 28th October 2014 / 2:29 am

    You look soo amazing omg, this is a perfect fall look. Love your hair! 🙂 And I hope this week turns out better for you.

    onacruz blog

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *